Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor Alpkökin, Pelin
dc.contributor.author Aluç, Sümeyye
dc.date.accessioned 2024-08-07T13:20:01Z
dc.date.available 2024-08-07T13:20:01Z
dc.date.issued 2012-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1517
dc.description.abstract İstanbul kent merkezinin ve iki ana alt merkez olan Silivri ve Pendik’in planları ve ulaşıma göre ilişkisi incelenmiştir. Çok merkezli şehirler kapsamında, seçilmiş dünya şehirleri çok merkezli gelişim sürecinin etkisini göstermek için ulaşım gelişimiyle birlikte incelenmiştir. İstanbul’un planlarda geçen mekânsal ve ulaşım karaları ile buna yönelik politikaların çok merkezli yapıyı nasıl geliştirdiği ayrıntılı bir şekilde karşılaştırılarak incelenmiştir. tr_TR
dc.description.abstract Relationship between Istanbul city center’s and two major sub-center of Silivri and Pendik development along with the plans and transportation, was analysed. Within the context of poly-centric cities, selected world cities were examined to demonstrate hoe effectively the poly-centric development process has been combined with transportation improvements. Istanbul is examined in detailed to discuss about how spatial and transport policies have been included in these plans and how Istanbul has developed its poly-centric structure.
dc.language.iso zh tr_TR
dc.publisher Bahçeşehir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü tr_TR
dc.subject The city center tr_TR
dc.subject Land use plans tr_TR
dc.subject Transportation tr_TR
dc.subject Kent merkezi tr_TR
dc.subject Arazi kullanım planları tr_TR
dc.subject Ulaşım tr_TR
dc.title Çok merkezli İstanbul tr_TR
dc.type Thesis tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster