dc.contributor.advisor |
Özçınar Uzunboylu, Zehra |
|
dc.contributor.author |
Kırali, Fatma Nur |
|
dc.date.accessioned |
2024-08-27T13:22:03Z |
|
dc.date.available |
2024-08-27T13:22:03Z |
|
dc.date.issued |
2013-01 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1597 |
|
dc.description.abstract |
İnsanoğlu varoluşundan bugüne kadar hep kendisini geliştirme çabası içinde olmuştur. Bu çaba her alanda olduğu gibi eğitim ve öğretim için de geçerlidir. Çağın getirdiği eğitime yönelik tüm teknolojik gelişmeler eğitim ve öğretim ortamında kullanılmaya çalışılmıştır. Bu bağlamda, bir çok teknoloji çoklu ortam materyallerinin de entegrasyonuyla birlikte eğitim ve öğretimde kullanılmaya başlanmıştır. Tablet-PC uygulamaları da bunlardan bir tanesidir.
Bu araştırmanın temel amacı, Tablet-PC kullanımının öğrenmeye ve kalıcılığa etkisini saptaması amaçlanmaktadır.
Araştırmanın çalışma grubunu 2011-2012 eğitim ve öğretim yılında İstanbul ili Bağcılar ilçesinde ki Dr. Kemal Naci Eksi Anadolu Lisesi 118 öğrenci oluşturmuştur.
Araştırma da tarama modeli kullanılmıştır. Anket formu iki bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde bulunan ilk dört soru kişisel bilgilere yönelik sorulardan, yine birinci bölüm de bulunan beş ve altıncı sorular öğrencilerin tablet-pc kullanma sıklıklarını öğrenmeye yönelik sorular olup, ikinci bölümde bulunan sorular öğrencilerin tablet-pc kullanımına ilişkin görüşlerini almaya yönelik 25 anket sorusundan oluşturulmuştur.
Çalışma sonuçları derslerde öğrencilerin Tablet-PC uygulamalarına yönelik görüşlerinin olumlu olduğu görülmüştür. |
tr_TR |
dc.description.abstract |
From the existence of humanbeings, humanbeings have been in attemp to self improvement. This efforts are valid for education and learning as it is valid in all areas. All the technological advances brought by the era in education, teaching and learning environment, attempted to use. In this context, the integration of many technologies with multi-media materials have been used in education and training. The implementation of tablet pc is one of them.
The main purpose of this study, was to determine the effect of retention of learning and the use of tablet pc.
The study group of survey consist of 118 students from Dr Naci Ekşi Anatolıan High School in Bağcılar district of the province of İstanbul in 2011- 2012 Academic Year.
In survey research model was used. The questionnaire consists of two parts. The first four questions in the first section are related to personal information, and in the first section the fifth and sixth question are questions for students’ to learn the usage frequency of tablet pc, the questions in the second part consists of 25 survey questions to get the students’ view for the tablet pc usage.
The results of the survey show that the students views were found positive about tablet pc usage. |
|
dc.language.iso |
other |
tr_TR |
dc.publisher |
Bahçeşehir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü |
tr_TR |
dc.subject |
Information tecnology |
tr_TR |
dc.subject |
Tabler-PC |
tr_TR |
dc.subject |
Views of students |
tr_TR |
dc.subject |
Bilgi teknolojileri |
tr_TR |
dc.subject |
Tablet-PC |
tr_TR |
dc.subject |
Öğrenci görüşü |
tr_TR |
dc.title |
Fatih projesi kapsamında dağıtılan tablet-PC uygulamalarına ilişkin öğrenci görüşleri |
tr_TR |
dc.type |
Thesis |
tr_TR |