DSpace Kurumsal Arşivi

Kentiçi toplu ulaşım, İstanbul’da toplu ulaşım ve müşteri şikayetlerinin değerlendirilmesi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisor Yusuf, Öztürk
dc.contributor.author Öztürk, Yusuf
dc.date.accessioned 2024-09-27T08:13:20Z
dc.date.available 2024-09-27T08:13:20Z
dc.date.issued 2012-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1684
dc.description.abstract Bu çalışmada; İstanbul’un kent içi toplu ulaşım konusuna yer verilmiştir. Çalışma içerisinde, İstanbul için toplu ulaşımda faaliyet gösteren kurumlara gelen müşteri şikâyetleri sayıları ve oranlar verilmiş ve değerlendirilmiş, toplu ulaşımı kullanan müşterilere anket yapılarak şikâyet etme alışkanlıklarının değerlendirilmeye çalışılmıştır. Değerlendirme sürecinde dikkate alınan kriterler; sürdürülebilir, yaşanabilir ulaşım, müşterilerinin memnuniyet oranları belirlenmiştir. tr_TR
dc.description.abstract Bahçeşehir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Kentsel Sistemler ve Ulaştırma Yönetimi Yüksek Lisans Programı dâhilinde hazırlamış olduğum “Kentiçi Toplu Ulaşım, İstanbul’da Toplu Ulaşım ve Müşteri Şikâyetlerinin Değerlendirilmesi” konulu tez çalışmam sırasında, zamanını ve emeğini vererek sağladığı bilimsel katkıları için tez danışmanım Yrd. Doç. Dr. Nilgün CAMKESEN’E şükranlarımı sunarım. Ayrıca, her zaman yanımda olduğunu hissettiren ve beni bu çalışma için teşvik eden, çalışma arkadaşlarıma teşekkür ederim.
dc.language.iso other tr_TR
dc.publisher Bahçeşehir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü tr_TR
dc.subject Urban transport tr_TR
dc.subject Customer satisfaction tr_TR
dc.title Kentiçi toplu ulaşım, İstanbul’da toplu ulaşım ve müşteri şikayetlerinin değerlendirilmesi tr_TR
dc.type Thesis tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster