Yusuf, ÖztürkÖztürk, Yusuf2024-09-272024-09-272012-06https://hdl.handle.net/20.500.14719/1684Bu çalışmada; İstanbul’un kent içi toplu ulaşım konusuna yer verilmiştir. Çalışma içerisinde, İstanbul için toplu ulaşımda faaliyet gösteren kurumlara gelen müşteri şikâyetleri sayıları ve oranlar verilmiş ve değerlendirilmiş, toplu ulaşımı kullanan müşterilere anket yapılarak şikâyet etme alışkanlıklarının değerlendirilmeye çalışılmıştır. Değerlendirme sürecinde dikkate alınan kriterler; sürdürülebilir, yaşanabilir ulaşım, müşterilerinin memnuniyet oranları belirlenmiştir.Bahçeşehir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Kentsel Sistemler ve Ulaştırma Yönetimi Yüksek Lisans Programı dâhilinde hazırlamış olduğum “Kentiçi Toplu Ulaşım, İstanbul’da Toplu Ulaşım ve Müşteri Şikâyetlerinin Değerlendirilmesi” konulu tez çalışmam sırasında, zamanını ve emeğini vererek sağladığı bilimsel katkıları için tez danışmanım Yrd. Doç. Dr. Nilgün CAMKESEN’E şükranlarımı sunarım. Ayrıca, her zaman yanımda olduğunu hissettiren ve beni bu çalışma için teşvik eden, çalışma arkadaşlarıma teşekkür ederim.otherUrban transportCustomer satisfactionKentiçi toplu ulaşım, İstanbul’da toplu ulaşım ve müşteri şikayetlerinin değerlendirilmesiThesis