Tez
Permanent URI for this collectionhttp://acikerisim.bau.edu.tr:4000/handle/123456789/70
Browse
Item Doğrudan tüketiciye yönelik reçetesiz ilaç reklamında üçüncü kişi etkisi : doktor, eczacı ve tüketici üzerine bir çalışma(2012) Utkan, Berfu; Suher, İdil KarademirlidağItem Gençlerin otorite algısı ile otorite figürü yer alan reklamlara yönelik tutumu arasındaki ilişki(2012) Onat, Elif Canan; Suher , Hasan KemalItem Hüzün uyandırıcı duygusal çekicilikli reklamların tüketici üzerindeki etkisi(2012) Bozkurt, Aysu; Engin, Hande BilsenItem Lider Markaya Saldıran Rakip Reklamlarının, Lider Markanın Sadık Müşterileri Üzerindeki Aşılayıcı Etkileri(Sosyal Bilimler Enstitisü, 2009) Yarıcı, MelisItem Olumsuz reklam içeriğinin hatırlama üzerindeki etkisi(2013) Çay, Deniz; Pirtini, SerdarItem Otomotiv Sektörü Yazılı Basın Reklamlarında Kadın ve Erkek Hedef Kitleye Göre Karşılaştırmalı İçerik Analizi(Sosyal Bilimler Enstitisü, 2009) Tarcan, BarışItem Reklamda absürtlüğün etkileri : bilişsel tepkilerin yön verici rolü(2011) Eken, İhsan; Bir, Ali AtıfItem Reklamlarda Korku Çekiciliğinin Kullanılması(Sosyal Bilimler Enstitisü, 2009) Çakar, SerpilItem Reklamlarda Ünlü Kişi Kullanımı : Türkiye’deki Uygulamalar Açısından Bir Değerlendirme(Sosyal Bilimler Enstitisü, 2009) İspi, Gizem