Tez
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14719/70
Browse
9 results
Search Results
Item Lider Markaya Saldıran Rakip Reklamlarının, Lider Markanın Sadık Müşterileri Üzerindeki Aşılayıcı Etkileri(Sosyal Bilimler Enstitisü, 2009) Yarıcı, MelisItem Otomotiv Sektörü Yazılı Basın Reklamlarında Kadın ve Erkek Hedef Kitleye Göre Karşılaştırmalı İçerik Analizi(Sosyal Bilimler Enstitisü, 2009) Tarcan, BarışItem Reklamlarda Ünlü Kişi Kullanımı : Türkiye’deki Uygulamalar Açısından Bir Değerlendirme(Sosyal Bilimler Enstitisü, 2009) İspi, GizemItem Reklamlarda Korku Çekiciliğinin Kullanılması(Sosyal Bilimler Enstitisü, 2009) Çakar, SerpilItem Reklamda absürtlüğün etkileri : bilişsel tepkilerin yön verici rolü(2011) Eken, İhsan; Bir, Ali AtıfItem Doğrudan tüketiciye yönelik reçetesiz ilaç reklamında üçüncü kişi etkisi : doktor, eczacı ve tüketici üzerine bir çalışma(2012) Utkan, Berfu; Suher, İdil KarademirlidağItem Hüzün uyandırıcı duygusal çekicilikli reklamların tüketici üzerindeki etkisi(2012) Bozkurt, Aysu; Engin, Hande BilsenItem Gençlerin otorite algısı ile otorite figürü yer alan reklamlara yönelik tutumu arasındaki ilişki(2012) Onat, Elif Canan; Suher , Hasan KemalItem Olumsuz reklam içeriğinin hatırlama üzerindeki etkisi(2013) Çay, Deniz; Pirtini, Serdar