Tez
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14719/70
Browse
11 results
Search Results
Item Reklamlarda Ünlü Kişi Kullanımı : Türkiye’deki Uygulamalar Açısından Bir Değerlendirme(Sosyal Bilimler Enstitisü, 2009) İspi, GizemItem Reklamlarda Korku Çekiciliğinin Kullanılması(Sosyal Bilimler Enstitisü, 2009) Çakar, SerpilItem Binge eating behavior : an exploratory study(Bahçeşehir University Social Sciences Institute, 2014) Beyazıt, Özge; Medina,MiaItem Ticari spor işletmelerinde ve belediyeye ait spor tesislerinde çalışan antrenörlerin tükenmişlik durumunun karşılaştırılması (İstanbul’daki fitness işletmeleri ve Spor A.Ş. örneği)(Bahçeşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitisü, 2014) Akı, Cevat Barış; Tınaz,CemItem Relationship of problematic internet use with alexithymia, emotion regulation, and impulsivity(Bahçeşehir University Social Sciences Institute, 2014) Akın, İrem; Anlı, İremItem Türk dergi reklamlarındaki kadın rol modeli ve kadın imgesinin Amerikan dergi reklamları ile karşılaştırmalı olarak incelenmesi(2011) Akdağ, M. Nazlı; Suher, Hasan KemalItem Reklamda absürtlüğün etkileri : bilişsel tepkilerin yön verici rolü(2011) Eken, İhsan; Bir, Ali AtıfItem Hüzün uyandırıcı duygusal çekicilikli reklamların tüketici üzerindeki etkisi(2012) Bozkurt, Aysu; Engin, Hande BilsenItem Türkiye Futbol Federasyonu’nda çalışan personelin kadının çalışmasına yönelik tutumlarının ve toplumsal cinsiyet rol eğilimlerinin belirlenmesi(2011) Sümertaş, Hande; Keskin, ÜmitItem Olumsuz reklam içeriğinin hatırlama üzerindeki etkisi(2013) Çay, Deniz; Pirtini, Serdar