Tez
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14719/70
Browse
6 results
Search Results
Item The private label tendencies of the consumers during the purchasing process(2011) Şirvanlı, Ayşegül; Uslu, AyparItem Doğrudan tüketiciye yönelik reçetesiz ilaç reklamında üçüncü kişi etkisi : doktor, eczacı ve tüketici üzerine bir çalışma(2012) Utkan, Berfu; Suher, İdil KarademirlidağItem Understanding consumers’ impulse buying behavior(2012) Güre, İrem; Sezgin, SelimeItem Gençlerin otorite algısı ile otorite figürü yer alan reklamlara yönelik tutumu arasındaki ilişki(2012) Onat, Elif Canan; Suher , Hasan KemalItem The effect of hedonic shopping values and price between different age, gender and income groups for mobile phone(2013) Koçak, Ahmet; Sezgin, SelimeItem Attitudes of consumer’ towards counterfeits of luxuy brands(2013) Börekçi, Elif; Uray, Nimet