Yüksek Lisans & Doktora
Permanent URI for this communityhttp://acikerisim.bau.edu.tr:4000/handle/123456789/11
Browse
Item Gerçeküstücü akım ve Luis Bunuel sineması(Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1995) Üveyz, Asım SüreyyaItem Örgütsel çatışma ve yönetimi(Bahçeşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1996) Tuğlu, Ayhan; Artan, İnciItem Mimari tasarlama sürecinde fotoğraf tekniklerinden yararlanma yöntemleri(Yıldız Teknik Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 1996) Uluengin, M. Bülent; Kunt, A. AydınItem Toplumu yansıtan bir öge olarak yıldız olgusu : Türkiye gerçeği ve iki örnek(Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1998) Yüksel, Nesrin Aysun; Büker, SeçilItem Türk sineması : mekan üzerinden bir çözümleme(İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2001) Adiloğlu, Fatoş; Gündeş, SimtenItem Mimaride yer : yapının araziyle ilişkisinin kavramsallaştırılması (1980-2000)(İstanbul Teknik Üniversitesi Fen Bilimleri Üniversitesi, 2001) Deviren, A. Senem; Yürekli, HülyaItem Makina estetiğinin mimarlık üzerindeki etkisinin kütle ve mekan ölçeğinde incelenmesi(Mimar Sinan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2001) Özdemir, Kürşad; Gorbon, FatihItem Coexistence : construction of temporal and spatial experience in the films of Nuri Bilge Ceylan(Bahcesehir University Institute of Social Sciences, 2004) Özyılmaz, Özge; Sarıkartal, ÇetinThis study examines time and space construction in the films of Nuri Bilge Ceylan with a view to understand if and how Ceylan's movies have a potential to create long experience [Erfahrung] for the spectators, utilizing a framework derived from Walter Benjamin's thought. In terms of both form and narravite, Ceylan's film seem far away from the intention of attracting the spectators by shock effects. However, the experience lived here is not an absorption of the spectator by the artwork, either. In many scenes of the movies of Nuri Bilge Ceylan, where we move beyond the act of following the narravite, the spectator is engulfed. These movies expect the spectator to fill in the space-time vacuums with associations coming from the spectator's own 'sense memories', and thus, it is possible for them to turn into long experiences [Erfahrung].Item Yapı geometrisi ile deprem sakınımı(2005) Yeşilyurt, AyberItem Yeşil Kuşak Kavramı ve İstanbul Kenti Yeşil Kuşak Sistemi İçin Öneriler(Fen Bilimleri Enstitüsü, 2005) Çelik, AylinItem Zeytinburnu ilçesindeki parkların uygulamadan doğan sorunlar açısından irdelenmesi(2005) Aygün, K.BurcuItem Anton Çehov’un ‘Bir Evlenme Teklifi’ Adındaki ‘İvan Vasilyeviç Lomof’ Rolüne Çalışma Süresi(Sosyal Bilimler Enstitisü, 2006) Biçer, TansuItem Performative writing as an alternative to film critism in contemporary cinema(2006) Dokumacı, Arseli; Çetin SarıkartalItem Türkçe içerikli haber sitelerinde kullanılabilirlik değerlendirilmesi ve analizi(2006) Berkman, Mehmet İlkerItem Işık kirliliği açısından kent aydınlanması ve Taksim meydanı örneği(2006) Dokuzcan, Hilal; Selma KuraItem Kent Ormanlarının Planlanması : İstanbul Örneği(Fen Bilimleri Enstitüsü, 2006) Ermeydan, MuratItem Storyteller uncovered : the presentation of film as reality and the revealing of film’s subjectivity by the usage of voice-over narration(Institute of Social Sciences, 2006) Tahan, Kağan